PernieBernie

Jag har ont överallt!

Hör och häpna, idag har Pernie varit på spinning!
Tänkte att jag måste komma igång nu, har ju varit förkyld så länge och inte kunnat träna.
Trodde jag var frisk nog men nu sitter jag här med halsont och undrar om det är dags igen.
Att bli sjuk alltså.
Hoppas inte.

I alla fall så var jag på spinning, det var bara ett 30-minuterspass som tur var.
Jag höll på att dö! Eller vänta så nära var det nog inte, men det kändes som att min kropp undrade vad 17 det var frågan om... Att jag fick mjölksyra i benen redan till uppvärmningslåten säger väl allt.

Jag är nöjd för att jag kom iväg i alla fall, nu hoppas jag bara att jag kan gå imorgon.

För övrigt har vi varit och handlat lite ikväll och sen har vi kollat på Brottet. Sjukt bra serie, danskarna vet vad de gör! Om ni missat det finns det på SVT Play skulle jag tro.

Idag har jag sett en massa recept som jag är sjukt sugen på att prova, undrar när jag ska göra det.
Och undrar vem som ska äta upp allt jag bakar?

På eftermiddagen idag har jag suttit och skurit ut och gjort ett par Converse-skor i miniformat.
Allt i sugarpaste, som jag använde till tårtdekorationer.
Det var superkul, men de är inte klara än utan står nu för att torka. Imorgon blir det skosnören, sen kan jag visa bild på dem!

Nu tänkte jag försöka sova bort det halsonda.... wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wooow, vad duktig du är!!! Bra jobbet! Det bästa är att nu blir det bara bättre och bättre! Jag älskar spinning, bra sätt att halla formen :) Ser framemot bilden pa converse skon, du är sa pysslig!



Kram kram

2010-11-18 @ 10:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0