PernieBernie

Zzzzzzzzzzzznark

Idag har jag sett den senaste Harry Potter-filmen och jag tyckte den var jättebra!
Det jobbiga nu är att man inte får se fortsättningen och därmed slutet förrän i sommar..

Annika var barnvakt så att Micke och jag kom iväg på bion, så najs att vara barnfri några timmar.
Ännu mer najs när man kollat klart på filmen och inser att det ska bli så himla skönt att få komma hem till barnen för att man saknar dem!  Tänk vad några timmar från dem kan göra underverk.

Micke lagade middag till oss, Annika var kvar och åt. Och så kollade vi på skit-hästarna som sprang åt helt fel håll. Eller näe, men det kändes så för vi vann inget.
Miljonerna får vänta ett tag till.

Jag är faktiskt jättetrött och väldigt less på att min förkylning aldrig går över ordentligt.
Just när jag tror att jag i stort sett är frisk så får jag ont i halsen igen, det är inte riktigt klokt.
Vad kan det bero på tro?

Leia vägrar sova en hel natt utan bröstet, den lilla tutt-lisan.
Hon dricker ju välling nu fast inte en hel portion, men jag tycker att hon borde kunna klara sig lite längre på natten än vad hon gör just nu... Hon dricker välling vid halv åtta och somnar antingen när hon dricker den eller lite efter.
Sen vaknar hon några gånger för att hon har tappat nappen eller inte har rapat ordentligt.
Och sen vaknar hon och är inte nöjd förrän hon får bröstet, runt 02-hugget.
Och igen 03:30 i natt. Och så igen kl 05 nånting. Suck och snark!

Nån som har några tips på vad man kan göra för att slippa ge bröstet? Inget annar funkar, jag har provat...

Jag längtar lite tills hon sover en hel natt för då ska vi flytta in henne till Lucas rum och förhoppningsvis sover även han bättre då. Han kommer till vår säng varje natt, det börjar bli trångt....

Älskade barn, vad de kan göra allt jobbigt ibland!

Nu ska jag sova, håll tummarna för att det blir en lugn natt är ni snälla... :)

Kommentarer
Postat av: Marina

Hihi, vi har sagt hela tiden att bönan ska sova med lillen så fort hon sover en hel natt och det har fortfarande inte blivit så. Hon fyller 2 snart...



Det där med att sluta amma. Jag minns att jag lät enoch sova med bönan och jag med lillen i några nätter och sen var det klart =)



Inte lätt! Kram

2010-11-28 @ 08:56:35
URL: http://marinajelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0