PernieBernie

Många namn...

Det här med namn på nya bakbloggen var inte det lättaste...
Jag tyckte det stod mellan Bli min jäst och Slickepott men så såg jag att Slickepott redan var taget.
När jag testade alla namn visade det sig att många är upptagna, typiskt!
Och det som retar mig är att många av dem startades för flera år sedan och inte bloggas på längre.
Hrmpf!

Bli min jäst är dock inte taget, så det lutar väl åt det.
Då blir det ju bliminjast.blogg.se som är adressen, när man väl kommer in heter ju bloggen Bli min jäst.
Tror ni det är krångligt?

Blev lite sugen på namnet Bara en kaka till men det var så klart oxå taget... det namnet hade varit så JAG!
Micke tyckte att då borde jag ta Det finns alltid något att fira, för det är ett uttryck som jag ofta använder... :)
Och det skulle ju oxå funka ihop med baktemat. Vad tycker ni om det?

Ha ha jag är lite förvirrad, får nog sova på saken igen.

Idag var jag och Leia en snabbis till Älvsjö för att säga hej till Jennie som jobbade på Eget företag-mässan.
Jag skulle gärna starta eget men då måste jag bara komma på någon bra idé först :)
Och så får det nog vänta några år...

Blev så glad när jag hämtade Lucas på dagis för han var så glad och har hittat en så bra kompis, eller två bra kompisar. David och Hedda. Idag hade han gått och hållt handen med Hedda på utflykten och så hade de pussats! :) Hur gulligt är inte det då?

Jag har bakat idag oxå! Receptet kommer på nya bloggen... när det nu blir.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Kesu

Jag är svag, mycket svag, för roliga namn. Bli min jäst, gillar jag.



Och så gillar jag att baka. Du har redan nu en följare.

2010-10-21 @ 06:27:49
URL: http://ikesunamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0