PernieBernie

Bilen är hemma igen!

Måndag igen och en rolig vecka har startat!
I lördags fick vi tillbaka bilen (äntligen), vi har varit utan bil i ungefär två månader.
Helt sjukt vad man blir van vid bil och känner sig handikappad utan...
Så igår var vi ute på vift med bilen, bland annat var vi hos Mickes farmor och firade henne på födelsedagen.
Hon (stackarn) fyller egentligen år 29:e februari, dvs bara vart fjärde år, så hon firar lite olika dagar från år till år :)
Vi tog med oscarstårtan också, så slapp vi äta upp den helt själva :)

Leia har varit snorig i helgen och haft lite rinniga ögon men idag verkar hon må lite bättre så nu går det nog åt rätt håll. Tyckte hon var tillräckligt frisk för att gå på mammalunch idag så vi var hos Won-Ji och träffade alla härliga mammor och barn! Älskar de träffarna :)

På onsdag åker jag och barnen söderut till mamma och Leffe. Vi stannar nästan en vecka och det ska bli jättemysigt!! Det tycker Micke också för då får han mycket tid till allt skolarbete :)

Jag är lite dålig på att lägga ut bilder här, måste ta och skärpa mig! Kan erkänna att den här bloggen blivit lidande på sistone till förmån för bakbloggen, men jag ska försöka lägga ut lite roliga bilder från sistone snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0