PernieBernie

Fynd!

Idag har vi varit i Västervik och shoppat lite.
Varje gång jag är hos mamma i Gamleby måste man ju åka in till stan och kolla läget, och så vill jag ju gärna hinna med ett besök på Corner :)
Vi började vid Västerport, gillar inredningsaffären där, de har en massa Ib Laursen som jag bara älskar!
Sen var jag tvungen att kolla in Lindex också eftersom jag gjorde en massa fynd förra gången jag var där.
Och de hade fynd idag också! :)
En massa ställningar med en skylt ovanpå: "Alla kläder 25:- oavsett tidigare pris".
Det är ju inte klokt!
Jag köpte fem plagg, varav jeansen var en modell som jag kollade på hemma i Solna och var nära på att köpa.
De här fem plaggen skulle kostat 850:- till ordinarie pris men nu betalade jag alltså 125:- istället.
Sjukt, eller hur?! :D



Allt utom den blå tröjan är till Leia, hon kommer kunna ha dem i höst.

Är så glad för idag hittade jag mandelmjöl på Lidl (som jag ska baka en massa macarons med) och silikonkavel på Karlssons!
Tänk att man måste åka till Västervik för att hitta så bra saker, och så billiga saker dessutom :)

Trodde Leia var bättre men när vi kom hem tog jag tempen och hon hade 38.5. Stackarn :(
Hon har varit väldigt mammig hela eftermiddagen och kvällen så jag har låtit henne amma så mycket som möjligt. Det är hon glad för och jag är glad för att jag har mjölk kvar så att jag har möjligheten att göra så här när hon är sjuk.
Hoppas hon mår bättre imorgon!

Imorgon blir det ganska lugnt, jag ska baka lite och så ska vi ev. åka till Heda och bjuda på det bakade.
Är så himla trött så jag ska gå och lägga mig nu, man får passa på när man kan :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0