PernieBernie

Semestern är slut

 
Semestern är officiellt slut och i natt börjar jag jobba igen...
Fem veckor gick otroligt fort men det känns ändå som jag varit ledig väldigt länge.
Kommer bli konstigt att jobba igen.
 
Vi letar hus för fullt och var på fyra husvisningar i helgen.
Ett av husen blev vi väldigt kära i så nu håller vi på och budar på det, men det verkar vara ett annat par som också blivit kära så det börjar bli dyrt....
Har ont i magen och känner mig som ett nervvrak efter två dagars budande, nu vill jag bara att det ska vara över hur det än går så man kan slappna av lite.
Ni kan ju hålla tummarna, borde höra något från mäklaren när som helst......just nu leder vi och det andra paret ville tänka över natten, hoppas det betyder att de tänker hoppa av.
 
Annars är allt som vanligt, barnen har börjat på dagis igen och verkar tycka det är hur kul som helst!
Leia hinner knappt säga hej då till mig på morgnarna.. :)
 
 
Nu ska jag sätta mig och vänta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0