PernieBernie

Vi flyttar!!

 
Strax efter jag skrev det förra inlägget kom det in ett bud till från de andra som ville ha radhuset.
Vi bjöd över och efter det hoppade de av!!
 
Blev så lättad och glad att jag började gråta, det var som att allt släppte. All nervositet som jag känt i två dagar bara rann av mig, hur skönt som helst!!
 
I fredags skrev vi på papperna så nu är huset vårt!
Vi flyttar dock inte förrän i november, så nu ska vi börja rensa och sälja av saker här hemma så det blir lite lättare att flytta...
 
Här kommer några bilder på huset!
 
 
 
Framsidan
 
 
 
Köket
 
 
Köket mot vardagsrum
 
 
 
Vardagsrum
 
 
Ett av de tre sovrummen
 
 
 
Det stora sovrummet
 
 
 
Badrum
 
 
 
Tv-/spel-/gästrum längst upp
 
 
 
Baksidan
 
 
 
Gräsmattan på baksidan
 
 
Längtar tills jag får baka i det fiiina köket :)
 
 
Nu måste jag sova, ska jobba i natt... Kram!

Kommentarer
Postat av: Annika

Va tjusigt det ser ut:)

2012-08-20 @ 13:22:19
Postat av: Johanna

Vad fint. Grattis!

2012-08-20 @ 15:11:02
Postat av: Zäta

Men så jäkla fint och ROLIGT :) Gratulerar familjen Lyck till ert mysiga hem, jag väntar spänt på att få hälsa på! Kramar

2012-08-20 @ 16:12:18
Postat av: Helen

Vilket fint hus :))
Stort GRATTIS en gång till!
Nu måste det bli av att hälsa på ;)
Kramar

2012-08-20 @ 17:54:34
Postat av: Sofie

Wow så fint!! Härligt med öppet kök! Det har vi med och det är underbart! Stort grattis till det fina huset!! Kram kram

2012-08-20 @ 18:14:53
Postat av: Maria

WOW vilket fint radhus! Vi hoppas oxå få komma och hälsa på - hade varit roligt nu när våra barn börjar bli stora. STORT grattis från hela familjen Wikeling/Skoglund.

Svar: Tack!! Ni är alltid välkomna Maria! Stor kram!!
Pernie Bernie

2012-08-25 @ 13:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0