PernieBernie

Det gick bra!


I tisdags var det alltså äggplock och den här gången gick det bättre.
De fick ut 22 ägg vilket är jättebra!

Äggen ska delas på två par så nu är det bara att hålla tummarna för att det blir en graviditet av det!
Kommer få veta om några veckor, spännande :)

Det är otrolig skillnad på hur jag mådde förra gången mot den här gången...
Har haft så himla ont i magen och är så öm så jag skriker bara någon tittar på magen!
Typ mensvärk gånger 1000.
Har käkat voltaren och panodil vilket hjälper lite, så jag måste skaffa mer av det innan jag åker till jobbet.

För idag är det dags att jobba, har ett 12-timmarspass i pokerrummet framför mig!
Hoppas det går bra att jobba för det brukar vara roligt när vi har stora pokerturneringar :)

Annars mår hela familjen bra, har precis lämnat barnen på dagis. Leia är så glad när hon får gå dit, hon älskar dagis! Lucas gillar det också men Leia hinner inte ens säga hej då :)

Lucas längtar till sommaren, han pratar om det varje dag. Det gör jag också, åh vad längtar!
Nu kommer jag jobba 100% fram till sista april, jag har fått ett SM-vik! Ska bli jättekul att bara jobba som shift manager ett tag, det är det roligaste.
Efter det jobbar jag 82% igen och det blir skönt över sommaren :)

Men nu måste jag göra mig i ordning och åka till stan, ska köpa ett par nya vårskor innan jobbet! :)

Kram på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0